Oldalak

2011. január 18., kedd

Magyarország - szürreális

A mai napilapot kezembe véve meglepődve láttam, hogy egy két oldalas (!) cikk került bele tele budapesti felvételekkel. Kíváncsian kezdtem olvasni, érdekelt, vajon milyen képet fest az általam jól ismert helyekről, világról az újságíró a maláj emberek számára.
A cikk címe: Európa: járatlan utakon.
Nem mennék bele a részletekbe. Nem az a baj, ha a Mátyás templom St. Ma tya's templomra változik, hanem hogy a valóság is legalább ilyen mértékben torzul.
Általános tanácsom mindenki számára: NE olvass újságot, ne nézz TV-t, óvatosan a hírekkel, hiszem a média olyan elképesztő módon és mértékben ferdít, ami NEM tolerálható! Jó, persze, tudom, muszáj tudnod, milyen baleset történt tőled 15.000 km-re, enélkül nem lehet teljes a napod! Nekik meg muszáj "híreket" gyártaniuk.
Tényleg elkeserítő az objektív valóság, itt nincs félreértés: a média saját felelősségét sutba hajítva tényként közöl egy rakás sületlenséget. A baj, hogy ezt néhány emberen kívül, senki nem veszi észre. És mi van a többi esettel?
Ijesztő.
Légy nagyon óvatos!

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia, melyik újságban van?
Góg Laci

TZ írta...

The Sun 16 -17

motymoty írta...

Ez így van sajnos. Sokan nem tudják, hogy nem minden igaz ami le van írva, az újságok hagyján, de a könyvekkel is érdemes vigyázni.
Egyébként eddig egész jól éltem a 15.000 km-re történt balesetek nélkül is, de most már látom, hogy lehet, hogy ez hiányzik az életemből. (Lehet, hogy Téged is csak a mozgólépcsős eset miatt olvaslak.)

TZ írta...

Szia motymoty!
Kívánom, ne fertőzzön a média (bocs, hiába..)!
Ne foglakozz a távoli dolgokkal, ami igazán fontos az sokkal közelebb van..

Névtelen írta...

ja, az az ingyenes gagyi? Mert direkt megvettem ma a Start, de abban nem találtam, a New Strait Times-ról meg nem is feltételeztem ilyen cikket :) Sajnos most már nem igen van esélyem mai Sunt szereznem :(
Góg Laci

Névtelen írta...

Itthon is így van ez, három újság l dolgot hároféleképpen ír meg. "celebszarságok" folynak a csapból is! Ha Malájföldről akarok tényeket, olvasom a blogodat...M.
Angol patchwork -újságban olvastam, a magyarok fővárosában Bukarestben..Ennyit a "tényekről"!!

motymoty írta...

"ami igazán fontos az sokkal közelebb van.. " Ez milyen igaz. :)

Régen azt csináltam unatkozó egyetemistaként, hogy elmentem egy adott eseményre, megnéztem ott mi történt, aztán másnap elolvastam az összes újságban az összes általam értett nyelven, hogy mit írnak.

A konklúzió kommentálhatatlan.

De legalább a vérnyomásom elérte akkoriban a kívánt normális szintet, nem úgy mint mostanában (56/88).

TZ írta...

De tulajdonképpen miért is lepődtem meg ezen az egészen??
Most az lepett meg, hogy meglepődtem. Ritkán szoktam.. :-)
Mindenkinek optimális vérnyomást kívánok, tiszta szívemből!