Oldalak

2011. október 26., szerda

Hu, de jol vagyok! :-)

Legalabbis, a javulas utjara leptem..
Sikerult benyalnom egy cuki kis indiai virust, aminek koszonhetem az utobbi ot elvesztegetett napot. Semmi kulonos, csak egy kis lazasfososhanyoskohogos rettenet, a kemenyebb fajtabol, a kornyeken mindenki beteg. Ha semmi nem tortenik veletlenul, akkor azert ennek az okara igazan kivancsi vagyok. Es ugye, mindennek van jo oldala is? Szerintem ez a kivetel.. :-)
Szerencsere az antibiotikumokat csak kivaltottam, nem kellet beszednem. (Hopp, megvan a jo oldal! :-)

Folytatodik a kezelesem, vegulis ez a lenyeg, amiert jottem. Vannak betegsegek, amivel a nyugati orvostudomany nem igazan tud mit kezdeni, az ajurveda, ez a tobb ezer eves orvostudomany, nekem mar segitett, mint ahogy sok-sok millio embernek is az evezredek soran. Nem szeretem a divatossa valt "holisztikus" jelzot hasznalni, de itt kenytelen vagyok. http://hu.wikipedia.org/wiki/%C3%81jurv%C3%A9da Es ez nem a kuruzslas kategoria. Az persze igaz, hogy egy konnyen eladhato dologrol van szo, a kiegett nyugati vilag konnyen harap az ilyen dolgokra. De ez nem baj, inkabb, mint a mekdonaldsz.. :-)

Kozben itt telnek a napok, ezen a tengerparti helyen, ami nem az igazi India, hanem egy felkapott udolohely. http://en.wikipedia.org/wiki/Kovalam Kicsit ez olyan, mintha eltoltenel nehany hetet Siofokon, es onnan probalnad megismerni Magyarorszagot (egyebkent Siofokon is jartam ajurvedikus klinikan :-).
Sokat setalok, probalok beszelgetni a helyiekkel. Nezem, hogyan dolgoznak a halaszok. Egyikuk megigerte, ha jobban leszek, kivisz magaval. Szerencsere van nalam fuldogo, szerintem az orromban is mukodne, cuki narancssarga. Nehezem viselem a halszagot.. :-)

A jovo heten vegzek itt, jon Laci, megnezunk meg itt par dolgot, aztan repulunk Delhibe, ami a Radzsisztani utazasunk kiindulopontja. Mar varom, kicsit unom ezt a Siofokot, es ez a betegseg sem segitett megkedvelni a helyet.

Nincsenek megjegyzések: