Oldalak

2011. október 19., szerda

Nagy kekseg

A delutani olajos masszazst ma izzasztokamra kovette. Miutan vegeztem, kitamolyogtam a tetoteraszra. Nagyon szep kilatas nyilt onnan, azt sajnos csak keson vettem eszre, hogy a korlatot, amire tamaszkodom, frissen festettek.. Nagy szerencse, hogy a gyogyolajos-veritekes borhoz az a szep kek szinu festek nehezebben tapadt. Hogy jobban magatok ele tudjatok kepzelni a latvanyt, hozzateszem, hogy egy rikito-narancssarga abroszba tekerve adtam elo a mutatvanyt, es kesobb a sika-mikat egy a helyszsinen talalt ketes eredetu ronggyal.
Szoval, mar sokat valtoztam, most kek vagyok.. :-)

3 megjegyzés:

anyus írta...

:D Abrosz nélkül talán még viccesebb lett volna az eredmény.

Névtelen írta...

Megirigyelted törppapát a hupikék törpikékből...vagy inkább ügyi-fogyit? Avagy feltaláltad a kékcsíkos narancsot?! Mami

TZ írta...

Igen, viccesebb. Főleg, mert vetettek velem egy cuki kis chippendale stílusú alsomacit. :-))