Oldalak

2011. december 1., csütörtök

India!

Röviden már írtam Kochiról, az érkezésről, első benyomásaimról, most képesítek.. :-)
Ezt a képet szeretem, bár a szálló fűszer és limepor miatt nem lett igazán jó a felvétel. Egy gyömbérfeldolgozó üzemben készült.


 A gyömbért vízben oldott limeporral tartósítják, attól lesz ilyen fehér.


Viszont ő sajnos nem ettől az. Egy vegyiüzemben dolgozik, és nem lesz hosszú életű, ez a fehér por a riksasofőröm szerint szép lassan megöli. A riksás is dolgozott ott rövid ideig..


Jártam egy ájurvédikus gyógyszereket előállító üzemben is, legjobban a lépcső tetszett..


Ez egy mosoda, a környék összes szállodája, étterme is itt mosat. A mosógépek kevés áramot fogyasztanak, a technológia környezetbarát, viszont eséllyel nem EU-konform. De nem is Európában vagyunk.


A szeméthegyek: nagy kérdés. Mindenütt. Rengeteg.


Ez is egy átlagos utcai felvétel.


Meg ezek is.






És az első döbbeneten-rémületen túl, már változik a helyzet, képes leszek észerevenni a valóban lényeges dolgokat is a szeméthegyek mögött. Talán..
Bár én találtam egy szemetest Kochiban, de nem mertem használni! És pont ma kaptam egy linket a gyilkos nyúlról:


Szerencsére egy hazai hős látványa az első napokban megnyugtatatott, úgy tűnik, Zsolti a béka itt is elismert, népszerű. Jó társaságba keveredett.. :-)




Nincsenek megjegyzések: