Oldalak

2011. december 2., péntek

India, Kovalam

Kovalamban töltöttem három hetet, gyógyultam, miközben nagyon beteg lettem. Megmutatom ezt is. Itt már írtam erről: http://dabzmalaysia.blogspot.com/2011/10/hu-de-jol-vagyok.html.






Keralaban nagyon népszerű a csatornahajózás, mindennel felszerelt, átalakított rizsszállító bárkákon. Nem győzött meg, kimaradt, annyi látnivaló várt még.


A tengerpart egész jól nézett ki, viszont a lábam sem tettem bele a vízbe. Nem volt kedvem, a szennyvíz különösebb tisztítás nélkül folyik a tengerbe (Thomas, it's your business! :-). Az áramlatok is szedik az áldozataikat. Viszont a halászoknak ez a munkahelye.






A vérengző nyúl itt is felbukkan,


ha átküzdöd magad rajta, a világítótoronyból szép a kilátás.



Van, aki nem ér fel ilyen magasra.


Rengeteg a jobbnál-jobb étterem,


a fészbúk sem maradhat ki az életből, lehet lájkolni..


És ha ebéd után egy kis gyümölcsre vágysz..




Nincsenek megjegyzések: