Oldalak

2010. szeptember 6., hétfő

Gekkó

A gyíkok kiebrudalásának felelőse a kialakított munkamegosztás igazságos szellemében Andrea. Igazából nem olyan nagy baj, ha bent vannak, annyira nem zavarnak. Mármint engem. Különben is Andrea az illetékes, akkor mit foglakozzam velük? O.K., azért én is besegítek alkalomadtán: miközben Andrea seprűvel támad többnyire a mennyezeten bambuló gekkó ellen, én előveszem a fiókból a Nintendo WII-hez beszerzett lézer irányzékú fegyvert, és a célzófénnyel igyekszem a vendéget megzavarni. Szerintem ez baromi hatásos módszer. A kép alulról készült, gekkónk a mennyezeten szaladgált:


A mai támadás során volt egy kis riadalom. Andrea átgondolatlanul választotta meg a harcállását: a gekkó alatt állva próbálta elsöpörni az ellenfelet. Sikerült, majdnem a saját arcába. Én biztonságos távolságból, megfelelő pozícióból a lézerrel támadva kísértem figyelemmel az eseményeket, hallgattam a velőtrázó sikolyokat. Végül Andrea győzött. Kérdés, hogy alakult volna a lézeres háttértámogatás nélkül....
Egyébként átlagosan 1 gekkó/hét az előfordulási gyakoriság, ilyen sűrűn kell felvennünk a kesztyűt (seprűt, lézert, stb.). Viszont a harckészültség folyamatos :-))
Lehet, észre kéne vennünk, a gekkó van itthon....

3 megjegyzés:

lenardgabor írta...

Jo kis sztori! :) Ezek harapnak vagy csinalnak barmit az emberrel?

TZ írta...

Max belerondítanak a kajádba, ha éppenn afölött bóklásznak. Különben meg eszik a szúnyogokat. Sok vizet nem zavarnak.

Balázs írta...

Én a teniszütőt javasolnám inkább az W.A.-nek is bejött.