Oldalak

2010. október 27., szerda

Véletlenek

Vannak? Nincsenek!
Az ember többször elmélázik azon, tényleg kicsi-e a világ.
És miért hiszik sokan mégis olyan nagynak? Perspektívát kell váltani, hogy észrevehesd a valódi méreteket. (És mivel kell mérni a "valódi" méreteket? Magaddal?)
Amióta terveztük a melegebb éghajlatra költözést, gyakran előfordultak olyan dolgok, amiken az ember meglepődik. Többnyire. Na, én már nem: annyi ilyesmi történt velem az utóbbi időben (az utóbbi életben??), hogy csak egy szelíd mosollyal veszek tudomást a "véletlenekről". Amikben nem hiszek. Vagy mégis? :-))
Persze, olvasgatom azokat a blogokat, amiket itteni magyarok írnak. Vannak köztük érdekesek, szórakoztatóak (vigyázzatok, a Malajzia, vagy amit akartok nem tartozik ezek közé, úgyhogy ne olvassátok!!). Az elején az információtartalomra hajtottam, mostanra már más a fontos. Az egyik szerzője SharkV8 (Good morning Malaysia), aki egy jó barátom és volt üzlettársam barátjának az ismerőse. Ez egy kicsit hosszú kapcsolati lánc, még 10.000 kilométerről is? Itt lakunk egymástól 300 méterre...
Nézzünk egy másikat: BCili blogját (Magyarul Malajziában) is régóta olvasom. Ők Kuala Lumpurban élnek. Egyik nap keresgéltem a böngészési előzmények között és belebottlottam K.K. nevébe. Nem értettem, hogy kerül ide, egy volt kollágámról van szó! Aztán összeállt a kép: K. nem más, mint BCili férje!
Ez is tök valószínű, nem? Gyors mailváltás, aztán jól felhívtuk egymást..
Soha többé NEM akarom hallani, hogy "Ugye, milyen kicsi a világ?"
Közhely.

2 megjegyzés:

BCili írta...

:D na mert én is olvasom ám!

TZ írta...

Nem vagyunk sokan magyarok itt, így sajnos ráfanyalodsz a miénkre is, ha éppen malájziai magyar blogokat olvasnál.. :-)
K.-t is üdvözlöm!
Ha KL-ben járok, vagy ti erre, úgyis összefutunk..