Oldalak

2010. november 7., vasárnap

Jobb kormany



Bar 20 evet kemenyen edzettem a budapesti kozlekedesben, a helyi kozlekedesi stilus elsajatitasa megis egy kicsit nehezemre esett. Kb 3 het szemlelodes es sikoltozas utan azt gondoltam, hogy egy magamfajta "kemeny" non azert ez megsem foghat ki es nemi gyakorlas utan nekivagtam a forgalomnak.
Rovid autokazas utan az alabbi megallapitasokra jutottam:
- A jobb kormany okozza a legkisebb problemat. Ha mar sikerult a jo oldalra beulnom es kezemben a kormany, akkor az autot mar egesz jol el tudom vezetni.
- Ha hirtelen nem tudom, melyik oldalon kene lennem, Dorottya ugyis mindig szol, hogy balra tarts.
- Valoszinuleg az itt kozlekedok azt gondoljak, hogy egy szamitogepes jatekban vannak es minimum harom eletuk van. Csak azt tudjak kevesen, hogy az en kedvenc jatekom a Carmageddon nevu autos jatek volt es akkor kaptam extra pontokat, ha minel tobb embert es motorost elgazoltam.
Nagyon jo voltam benne.
Itt, eddig meg nem szereztem pontokat es kulonosebben azt hiszem, mar nem is hajtok ra. Szereztem mar eleget a jatekban.

Egyebkent ha az ember raerez az itteni kozlekedes izere, nagyon lehet elvezni. Az utat leginkabb egy folyokent jellemeznem. A kulonbozo jarmuvek folynak rajta es minden rendelkezesukre allo helyet kitoltenek. Ha valahova mar auto nem fer be, akkor befer egy motoros, vagy ketto, vagy harom, vagy tiz. De hely nem marad kitoltetlenul. Es figyelnek egymasra. Es nem zavarja oket az a kallantyu az autoban, amivel mi indexelni szoktunk es nem zavarjak oket az uton azok a fura feher vonalak sem, meg idonket az sem, ha te ott mesz mellettuk. Ok csak mennek. Te meg igyekszel az intelligens rajban intelligensnek mutatkozni es veluk egyutt folyni.
Anyazas nelkul.
Nem mindig sikerul.

Nincsenek megjegyzések: