Oldalak

2010. augusztus 10., kedd

George Town, egy kis séta

Volt némi elintéznivalónk George Townban, közben belefutottunk egy thai ételgyümölcskultúrfesztiválba, ami a Fort Cornwallis erődben került megrendezésre.
Elsétáltunk a kompkikötőhöz (Jetty), megnéztük azt a nagy hajót, aminek a nevét elfelejtettem (talán Pisces?), és amire lehet egyéjszakárakifutunkreggelbefutunk jegyet venni, a gyerekeket persze ez rögtön lázba hozta. Engem kevésbé, vannak rossz tapasztalataim az ilyen óceánjárókkal kapcsolatban...


Aztán siettünk haza, nehogy lemaradjunk a táncóránkról. Igen, a táncóránkról, amit egy brit úr tart közösségépítő szándékkal, emiatt próbálkozunk mi is. A végén megdícsért, nem értem, miért. Na oka, az nem volt rá, higyjétek el. Viszont vicces volt, és meglepően fárasztó.
http://www.ballroomdancers.com/

1 megjegyzés:

TZ írta...

Közben eszembe jutott, miért dícsérhetett meg: én voltam az egyetlen pasi...