Oldalak

2010. augusztus 13., péntek

Zene

Tegnap este azt gondoltam, jó lenne zenét is hallgatni a kocsiban, és mivel mp3 csatlakozást nem találtam, marad a lemezdugdosás. Beugrottunk egy helyre, ahol gyors körbenézés után beszereztem a legújabb! Café del Mar és Buddha Bar válogatásokat, meg még egy kis nosztalgikus Dire Straits és Eagles best of, stb. Átfutottam a film szekciót is, belebotlottam a 24 legfrissebb évadjába, vettünk Barninak is Barney-t (ez egy gyerek izé), meg még néhány filmet.
Gondoljatok egy kétjegyű számra.
Osszátok el néggyel.
Az eredményből vonjatok gyököt.
Megvan?
Na, ha ezt a számot elfelezitek, megkapjátok, mennyit fizettem a zenékért, filmekért...
Nem torrentezem...

Más: újabban sokat olvasni a helyi lapokban arról, milyen sikeres razziákkal, eszközökkel próbálják az országban visszaszortítani a kalózmásolatok terjesztését. Az újságok írják, az emberek meg csinálják. A siker egyelőre csak papíron létezik...

A lányom Crocs-át kevesebb, mint 700 Ft-ért vettük. Nem alkuszom túl jól :-)
Mi az, hogy eredeti?

Zenehallgatásról, ami nekünk borzasztó fontos: terv szerint megvettük a már jó előre kiválasztott "Hi-Fi  rendszerünket", ami hosszú évekig fog szolgálni bennünket. Régebbi darab, de azóta sem csináltak ilyen ár-érték arányút: ez a SoundSticks II by H/K. Nemcsak gyönyörű, de csodálatosan szól! Imádjuk!!
Remélem, nem valami ócska hamisítványt sóztak rám :-))

Nincsenek megjegyzések: