Oldalak

2010. augusztus 24., kedd

Lábetetés

Dorottya kedveert uszkaltam mar capak es rajak kozt, felultem a legfelelmetesebb hullamvasutra es most sem usztam meg, bementem egy fish-spaba. (Remelem, ezekkel teljesitettem anyai kotelessegeimet.)
Ha esetleg erre jarsz, de nem vagy tulzotton vallalkozo kedvu, ezekre a helyekre akkor is erdemes ellatogatni, ugyanis nagyon jokat lehet mulatni a nalad batrabbnak mutatkozo feher turistakon.
Ezek a helyek ugyanis arra valok (Szerintem. A helyiek ide relaxalni jarnak.)
, hogy mikozben visongatva, sikoltozva, a rohogestol a konnyedet potyogtatva logatod a labadat a vizbe, az ott uszkalo doktor halak apro kis harapasokkal lezabaljak a labadrol az elhalt bort. Meg a legjobb pedikuros sem tudna szebbre csinalni, bar igy a lakkozas sajnos elmarad...

3 megjegyzés:

mami írta...

"Szuperanya" vagy!!!! Nem biztos, hogy én vállalnám a "szupernagyi" szerepet! Mami

Névtelen írta...

Nem tudom mi tortenne ha valaki laba helett valami mast logatna be a vizbe. A szaraz boron kivul meg mit szeretnek a halak?

Sok puszi,
Fred

Nem etrem milyen profilt kell kijelolni?

TZ írta...

Szia Fred!
Szerintem gyere, és próbáld ki, mi történne...
Örömmel látunk!
TZ